czwartek, 1 maja 2014

NEB.O

Wakacje w 2013 r. były dla mnie czasem, w którym mogłam próbować nowych smaków w miejscach, w których byłam. Między innymi Czechy, a dokładnie stolica-Praga. Oczywiście trzeba było skosztować słynnych knedliczków i równie ważnych w kuchni czeskiej zup zagęszczanych śmietaną.

Miałam ze sobą mały przewodnik po czeskich knajpach z polskiego wydania ELLE. Odwiedziłam wszystkie propozycje zawarte w gazecie. Choć między nimi była długa odległość to w głowie miałam tylko jedną myśl: Jedzenie!


Jedną z propozycji była restauracja NEB.O. Ciekawe, niecodzienne potrawy w menu dzięki, którym na mojej twarzy od razu pojawił się uśmiech, skradły moje serce. Do picia mój ulubiony napój-lemoniada, na przystawkę krewetki w cieście, a na danie główne ryż z wieprzowiną, grzybami i makaronem. Ryż i makaron= niecodzienne połączenie, ale jakie dobre! Minimalistyczne wnętrze, z pomysłem umiliło mi kosztowanie zamówionych potraw.

Obsługa średnio przyjazna w kontakcie z klientem.


Ceny w zł: 10-30 zł
Ocena: 8/10 p.

NEB.O
Perlová 10
Praha 1
110 00



Monika Stegienko









 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz